Gesloten in het weekend en op wettelijke feestdagen.
Kerstvakantie: van vrijdagnamiddag 20 december 2019 tot zondag 5 januari 2020
Hier komt meer info.
()
/ extensie: , ()
Contactpersoon
(,
)
()
—
, ()
U bent akkoord met de offerte die eerder werd opgemaakt.
Indien er werk uitgevoerd moet worden dat niet in de offerte voorzien is, wordt dat apart gefactureerd aan deze voorwaarden:
Wij behouden ons het recht om deze prijzen aan te passen volgens de gangbare indexering en marktprijzen zonder voorafgaande verwittiging.
Indien een geplande opstart minder dan 24u op voorhand wordt geannuleerd of als deze ter plaatste niet kan doorgaan (omwille van toegankelijkheid, afwezigheid klant, enz…) dan zal een forfaitair bedrag gerekend worden van 140€.
Als een opstart door externe factoren mislukt (de installatie werkt niet correct of het systeem kan niet correct ingeregeld worden), kan Climavent niet verantwoordelijk gesteld worden.
Externe factoren zijn onder andere:
()
()
/ extensie: , ()
Contactpersoon
(,
)
—
, ()
Elk toestel is gedekt door een garantie van twee jaar. De garantie dekt enkel de levering van de vervangende onderdelen. De werkuren om die ter plaatse te vervangen en de eventuele demontage- en montagekosten zijn niet gedekt.
De vervanging van onderdelen onder garantie kan enkel aangevraagd worden door een installateur.
Er is geen garantie op:
De garantietijd start vanaf de datum vermeld op de factuur waarop het toestel door Climavent aan de installateur wordt afgerekend. Bij twijfel wordt het serienummer vermeld op het toestel getoetst aan het serienummer vermeld op de factuur.
De toestellen zijn voor onze technieker vlot en veilig toegankelijk.
Indien er een ladder, stelling, sleutel of toegangsbadge nodig is om toegang te krijgen tot de toestellen, moeten deze bij aankomst van onze technieker ter plaatse aanwezig zijn.
Het verwijderen van plafonds, kastdeuren enz.. is ten laste van de klant.
Indien een geplande interventie minder dan 24u op voorhand wordt geannuleerd of als deze ter plaatste niet kan doorgaan (omwille van toegankelijkheid, afwezigheid klant, enz…) dan zal een forfaitair bedrag gerekend worden van 140€.
Er wordt altijd een forfaitaire voorrijkost aangerekend van €95 voor verplaatsing- en administratiekost.
De interventie wordt verder gefactureerd aan deze voorwaarden:
Wij behouden ons het recht om deze prijzen aan te passen volgens de gangbare indexering en marktprijzen zonder voorafgaande verwittiging.
Al onze tarieven zijn excl. B.T.W.
Het standaard B.T.W.-tarief is 25%. Als het tarief van 6% van toepassing is, wordt het document “Attest voor de toepassing van het verlaagd B.T.W.-tarief 6% met betrekking tot onroerende werken aan privéwoningen krachtens de bepalingen van het KB nr.20 betreffende de B.T.W.-tarieven” ingevuld en aan ons bezorgd.